Podziękowania za otrzymane łaski



  • [14.03.2024] 
  • [02.2024] Dziękuję za drugą szansę, by żyć
  • [5.12.2023] Dziękuję Ci Siostro najdroższa Tata jest cały czas w zdrowiu. Dziękuję za wszystkie łaski które od Ciebie otrzymuję. Małgosia 
  • [7.11.2023] Droga Siostro po raz kolejny otrzymałam łaskę, moja modlitwa została wysłuchana. Mój tata bardzo ciężko zachorował, możemy mówić o cudzie, jak na wyniki, które posiada czuje się bardzo dobrze. Z całego serca dziękuję. Matylda.
  • [22.10.2023] Bóg zapłać za modlitwę za Elwirę, której zatrzymała się choroba stwardnienia rozsianego. Prosiłam w modlitwie do Siostry Włodzimiry. Proszę o dalszą pomoc.
  • Dziękuję za dar macierzyństwa dla Anny i ojcostwa dla Mikołaja. Proszę o zdrowie dla nich oraz ich nienarodzonego dziecka 
  • Siostro Włodzimiro dziękuję za wszystkie łaski jakie wymodliłaś u Pana Boga dla całej mojej rodziny. Bóg zapłać.
  • Dziękuję za otrzymane łaski proszę o dalszą opiekę nade mną.
  • [18.07.2023] Droga siostro dziękuję Ci za wstawiennictwo i za pomoc. Moje wyniki okazały się dobre, a mój syn dostał się do wymarzonej szkoły. Dziękuję za wszystko.
  • Dziękuję za drugie dziecko w domu, dziecko dla mojej córki i jej męża. Siostro Włodzimiro uproś u Boga zdrowie i pokój w sercach dla moich dzieci, wnuków i męża.
  • Dziękuję Ci za opiekę dla Grety. Kiedy czekaliśmy na wyniki badań prosiłam o Twoje wsparcie. Greta okazała się zdrowa. Dziękuję!!! Matka chrzestna Grety.
  • Dziękuję Ci siostro Włodzimiro za to, że wstawiłaś się w mojej intencji u Pana. Elżbieta.
  • [20.04.2023] Podziękowanie serdeczne za wyproszony powrót sił i polepszenie się stanu zdrowia Mamy.
  • [25.12.2022] Bóg zapłać za wszystkie wyproszone prośby. Siostro Włodzimiro dziękuję, że pomagasz mi w codziennym życiu.
  • [25.12.2022] Siostro Włodzimiro dziękuję, że urodzi się Alicja, proszę o opiekę do rozwiązania dla matki Anna, dzieciątka naszego pod sercem.
  • [27.11.2022] 20.11.2022 została złożona prośba żeby Piotr i Katarzyna pomogli w trudnej sytuacji materialnej Bogumile. W piątek modlitwa została wysłuchana. Siostro Włodzimiro Bóg zapłać. 
  • Siostro Włodzimiro dziękuję za wzór Twojego życia i proszę wstawiaj się za mną i moimi bliskimi. s. Renata
  • Podziękowanie za szczęśliwą operację Jacka i Mirosławy.
  • [16.10.2022] Siostro Włodzimiro! Bóg zapłać za uzdrowienie z nałogu narkotyków i alkoholu Artura i uporządkowanie jego życia rodzinnego. Mieczysława
  • [17.08.2022] Dziękuję za uzdrowienie. Jan
  • [26.06.2022] Podziękowanie za urodzenie Szymka - brata Marysi uratowanej przez Ciebie Włodzimiro. Czuwaj nad całą ich rodziną.
  • [4.06.2022] Dziękuję za dar zajścia w ciążę. Niestety mam ciążę zagrożoną proszę o błogosławieństwo dla Anety, żeby urodziła zdrowe dziecko.

Popularne posty z tego bloga

Intencje modlitewne

Chciałabym znaleść windę, aby wznieść się aż do Jezusa